תכנון משרדים בצורה נכונה

תכנון של משרד שונה בתכלית מתכנון של בית ושל העיצבו שלו. בבית יש חוקים מאוד ברורים לגבי המשטח, חדרי השירותים והאמבטיה, הסלון וחדרי השינה וגם למשרד יש חוקים ברורים בכל הנוגע לעיצוב, שכדאי לשמור עליהם. תכנון משרדים הוא שם כולל הן למשרדים גדולים עם חדרים רבים, עשרות עובדים ואף יותר מזה, כמו גם משרדים בינוניים וקטנים עם עובד אחד או שניים וכמובן, המשרדים הביתיים שהולכים ותופסים היום נתח גדול בעולם העבודה והמשרד. בבואכם לעצב את המשרד שלכם בכל סדר גודל שהוא, יש כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת וזה מתחיל עם תכנון נכון מה שהופך את השאר לפשוט יותר.

ליאת באר היא מעצבת פנים מומחית. ליאת מתמחה בהתאמה אישית של חללים ביתיים ומקצועיים לרצון לקוחותיה. איכות העיצוב של ליאת גבוה מאוד והיא מותאמת באופן אישי לכל לקוח ולקוח. בין שאר העיסוקים שלה ליאת מתמחה גם בתכנון של משרדים. תכנון משרדים בעזרת מעצבת פנים מומחית יהפוך את העיצוב של המשרד שלנו לעיצוב שמותאם אישית לאופי העסק שלנו ולתדמית שאנחנו רוצים לשדר ללקוחות שלנו. ככל שהמשרד שלנו יתאים יותר לתדמית שאנחנו רוצים לשדר ללקוחות כך יהיה לנו קל יותר להעניק להם שירות.


תכנון משרדים ובחירת צבעים

לצבעים של המשרד תהיה השפעה רבה על המראה שלו ובעיקר, על האוירה שתהיה בו. תכנון משרדים כולל בין השאר בחירת הצבעים שיהיו בו, האם הוא יהיה צבעוני או נקי ואילו גוונים ישלטו בו. צבעים וטקסטורות משפיעים על סביבת העבודה של המשרד כל לדוגמא אם יש חלל שיש בו הרבה צבעים, הוא עלול להיות מבלבל לאלו שעוברים בחלל הזה, לעובדים שהפרודוקטיביות שלהם עלולה להיפגע מזה וכמובן, ללקוחות שעוברים במשרד. בחירת הצבעים צריכה להיעשות בקפידה בהתאם לגודל החלל ובהתאם לסוג המשרד ולמה שהוא רוצה לשדר. ככלל, יש להשתמש בצבעים לתיחום של חללים באזורים פתוחים.

איך תכנון המשרד ישפיע על אופי העבודה בו?

תכנון משרדים זה דבר חשוב מאוד מאוד. הדרך בה המשרד שלנו מעוצב יכולה להשפיע באופן ישיר על אופי העבודה במשרד שלנו. אם אנחנו מעצבים למשל את המשרד שלנו בקונספט פתוח אז האווירה במשרד יותר חברית ומשוחררת והמנכ"ל יושב ביחד עם העובדים הזוטרים באותו החלל. אם אנחנו רוצים ליצור היררכיה במשרד שלנו ויחסי כוחות אנחנו יכולים לעשות זאת דרך סגנון העיצוב שלו.

איזה משרדים צריך לתכנן?

תכנון משרדים יכול להתאים מאוד ולסייע מאוד לחברות עורכי דין, חברות הייטק, חברות מזון, חברות רואי חשבון, חברות עיצוב ועוד… . חשוב מאוד להתאים את עיצוב המשרד שלנו ואת התכנון שלו לדרך שבה אנחנו עובדים ולאופי העבודה שלנו. ככל שהמשרד שלנו יתאים יותר לאופי העבודה שלנו כך יוכל להיות לנו קל יותר לבצע את התפקיד שלנו.

בעיצוב משרדים ותכנון שלהם שמים בדרך כלל לב לניצול מקסימלי של החלל. יש הרבה משרדים שהם לא מאוד גדולים וצריכים להכניס בהם הרבה מאוד ציוד וריהוט מבלי שתהיה בהם תחושה של מחנק או צפיפות. כאשר אנחנו מעצבים את המשרד שלנו חשוב שתהיה בו תחושה של מרחב ושל אוויר לנשימה. עוד חשוב לשים לב בתכנון ועיצוב של משרדים לבחירת הצבעים ולכך שהצבעים צריכים להיות נעימים לעין ולא משעממים או להבדיל בולטים מדי כך שהם יסיחו את דעתנו מהעבודה.

בחירת מעצבת

אם אתם רוצים לתכנן ולעצב את המשרד שלכם בצורה נכונה, אתם צריכים לבחור מעצבת עם יידע וניסיון רב וכזו שיכולה לסייע לכם למקסם את פוטנציאל המשרד שלכם בפן העיצובי. תכנון משרדים הוא לא דבר של מה בכך והוא צריך להתבצע על ידי ידיים מקצועיות, ומעצבת כזו כמו ליאת באר תתרום לכם ולעסק שלכם תרומה מכרעת. עיצוב פנים מקצועי עולה אומנם כסף אבל אם עושים חישוב כולל ומכניסים בו את היתרונות הרבים כמו גם הרווח העתידי מזה שהמשרד יהיה מעוצב, מבינים שאין שום סיבה לא לפנות לאשר מקצוע. המשרד שלכם הוא מה שאתם ומי שאתם ובעיקר מה שאתם רוצים לשדר, ואתם חייבים שהוא ייראה בהתאם.

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים