שלושה דברים שאסור לכם לוותר עליהם בעת בחירת מעצב פנים במרכז

בחירת מעצב פנים במרכז הינה מטלה לא קלה, מאחר והרשת מלאה באתרים של מעצבי פנים רבים, אשר רובם, ממוקמים במרכז או שישמחו להגיע למרכז לצורך ביצוע פרויקט. אם כן, כיצד מצליחים לבחור מעצב פנים במרכז, כשההיצע כל כך גדול? שלושה טיפים מאת ליאת באר, מעצבת פנים מקצועית ומנוסה.

תחום ההתמחות: מתלבטים בעת בחירת מעצב פנים במרכז?

כמו בתחומים אחרים, גם מעצבי פנים הינם בעלי התמחויות שונות. חלקם מתמחים בעיצוב בתים פרטיים, עיצוב וילות,  משרדים ונוספים בעיצוב דירות בבנייני מגורים. תוכלו לסנן חלק נכבד מהמעצבים, במידה ותתמקדו במעצבים שתחום התמחותם זהה לתחום לו אתם זקוקים.

ניסיון בתחום ההתמחות

ישנם מעצבי פנים שהתמחו בעת לימודיהם בתחום מסוים, אולם, בפועל, אין להם ניסיון מעשי. זה טוב ונחמד וחייבים לתת צ'אנס גם למעצבים חדשים וטריים, אבל במקרה שאתם נתקלים במעצב חדש וחסר ניסיון, השתדלו לקבל כמה שיותר נתונים נוספים, שיכולים לתת לכם אספקטים נוספים על המעצב, שיוכלו להחליף את עניין הניסיון ולתת לו ערך נוסף עבורכם (למשל, היכרות עם סגנונות עיצוב רבים ומגוונים) וכד'.

כימיה אישית

אחרי שהתמקדנו בשני קריטריונים מקצועיים, הקריטריון השלישי הוא דווקא אישי. אתם מתקשרים למעצב לתקופה ארוכה ולעבודה צמודה למשך זמן. חשוב לוודא כי הכימיה ביניכם עובדת כמו שצריך, ובעיקר – שהמעצב קשוב לצרכיכם ולדרישותיכם כמו שהן באות לידי ביטוי בעיצוב הבית.

חשוב ביותר שהקשר ביניכם יהיה כן וגלוי, מאחר ובשורה התחתונה, אתם, יותר מכל מעצב פנים במרכז, יודעים כיצד מתנהלים חייכם ומהן ההעדפות שלכם. תפקידו של מעצב הפנים הוא להביא את הידע שלו וניסיונו, ויחדיו ליצור ולעצב עבורכם בית, דירה,  או משרד בהם תוכלו אתם לחוש בנוח.

מעצב פנים במרכז | ליאת באר

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים