עיצוב פנים משרדים – מדוע זה כ"כ חשוב?

כל מאמר לייף-סטייל יספר לכם שאנחנו עובדים יותר מידי, הרבה מעבר למה שהיינו אמורים וצריכים. למעשה, אנחנו מבלים כמעט מחצית משעות ביום בעבודה, במשרד. עיצוב פנים משרדים יכול להוות את המפתח להפיכתן של אותן שעות ארוכות שאנחנו מבלים במשרד לנעימות.

עיצוב פנים משרדים מיוחד ומייחד את המשרד, כאשר הוא נעשה על ידי איש מקצוע שזהו התמחותו, כמו ליאת באר. הוא איננו מיועד להרשים רק את הלקוחות/ אורחים המגיעים לבקר במשרד ולהותיר עליהם את הרושם אותו אנחנו רוצים ליצור, אלא, בראש ובראשונה, נועד לשרת את העובדים העובדים במשרד, וזאת, במטרה להפוך את אותן שעות עבודה לקלות ולנוחות הרבה יותר עבורם.

עיצוב פנים משרדים – קיר לבן זה מה זה פאסה!

עיצוב משרדים, כמו עיצוב פנים דירות, הינו, בין השאר, תחום המושפע מטרנדים ומאופנות שונות. אם עד לפני מספר שנים, עיצוב משרד היה מרוכז אך ורק בבניית התדמית שיוצר המשרד על הלקוחות הבאים בשעריו וברושם שהוא מותיר עליהם, כיום, ניתן לומר, כי במסגרת מגמת המודעות לסביבות עבודה ולהשפעתן על העובדים (ארגונומיה, בריאות תעסוקתית וכן הלאה), עיצובם של המשרדים קיבל תפנית מעניינת, ומעצבי פנים העוסקים בעיצובם נדרשים למצוא את האיזון הנדרש בין כל הגורמים החדשים שהוסיפה מגמת מודעות זו למשוואת העיצוב.

כיצד משפיעה המגמה על עיצוב המשרד בפועל?

הנה דוגמא קטנה: מכירים את אותו קיר דקורטיבי, אשר בעבר היווה את הרקע המתבקש לכל דלפק קבלה בכל גוף עסקי שכיבד את עצמו? אם, בעבר, קיר זה, היווה את ההיי-לייט של עיצוב פנים משרדים, כיום, נקודת הכובד המרכזית עברה ממנו והתפזרה גם למקומות אחרים, שאינם בהכרח מצויים בקו הראיה הראשון של המבקר במשרד, אלא באזורים בהם מבלים העובדים את רוב שעות עבודתם, למשל, הקיוביקלז, המטבחון וכד'. מעבר להשפעה המיידית המתבטאת בעיצוב, מדובר במגמה כוללת ורחבה הרבה יותר, בה, כל הנדסאי אדריכלות וכל מעצב המתמחה בעיצוב פנים של משרדים חייב להתחשב, בעת התכנון.

עיצוב פנים משרדים | ליאת באר

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים