עיצוב פנים משרדים ככלי להגברת הרווחיות של העסק

אנחנו רגילים לחשוב על העיצוב כדרך להשפיע על הנראות של החלל, אולם עיצוב פנים עשוי להשפיע גם על הרווחיות של העסק. הצוות המקצועי של משרד האדריכלות ועיצוב הפנים –ליאת באר– מספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על עיצוב פנים משרדים ועל האופן בו עיצוב נכון ישפיע על החללים.

עיצוב בתים לעומת עיצוב משרדים

כשמעצבים בית ומחפשים מעצב פנים במרכז, מתמקדים בהרמוניה, פונקציונליות ואלמנטים אחרים שמשפיעים על המראה, אולם בעיקר שמים דגש על הרצונות והאהבות של בעלי הבית. כך למשל, אם בעלי הבית אוהבים צבע מסויים, זה עשוי להיות הצבע השולט, גם אם זהו צבע שלא בהכרח מתאים. לעומת זאת, בעיצוב משרדים יש דגש חשוב נוסף מלבד בעל העסק – קהל היעד. מיתוג נכון של המשרד יכול לשנות את מצב העסק, להביא אליו לקוחות חדשים ולהגביר את הרווחיות שלו.

איך ממתגים עסק

אם כן, השלב הראשון של עיצוב פנים משרדים יהיה מיתוג של העסק. אם לעסק כבר יש מיתוג פעיל ומוכר, יהיה אפשר להסתמך עליו ולבסס את עיצוב המשרד על פיו, ואם לא קיים מיתוג, או שהוא לא מוצלח מספיק, כדאי לחשוב על מיתוג. המיתוג כולל סמל וצבעים שולטים, בהתאם לתחום בו מצוי העסק. כל אחד מכיר את הצבע האדום של קוקה קולה, ואת הסמל של מקדונלדס, ואתם כבעלי עסק רוצים שגם העסק שלכם יהיה בעל מיתוג מוצלח.

עיצוב פנים משרדים המבוסס על מיתוג

על בסיס המיתוג של העסק אפשר להתחיל לחשוב על עיצוב מתאים. העיצוב יתבסס על הצבעים והמסר שמעביר המיתוג של החברה, אולם הוא צריך להיות גם מעבר לכך. כדי לעצב את המשרד בצורה נכונה מעצב הפנים צריך להבין את העסק ואת דרכי הפעולה שלו, ולעצב את המשרד בהתאם לכך.

עיצוב פנים ורווחיות העסק

עיצוב פנים של בית נמדד בנראות, ואילועיצוב פנים משרדים ימדד גם בהשפעה של העיצוב החדש על רווחיות העסק. המשרד מעוצב מחדש מתוך מטרה לתת ערך מוסף, ובעסקים כמו בעסקים ערך מוסף נמדד בהכנסות. מעצב שיידע לשלב בין זהות המותג, צרכי הלקוח וחדשנות עיצובית יעניק ערך מוסף שישפיע גם על הרווחיות של העסק.

עיצוב פנים משרדים ככלי להגברת הרווחיות | ליאת באר

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים