עיצוב בית כפרי – עניין למקצוענים בלבד

אם הגשמתם את החלום של בית כפרי עם גינה והגעתם לשלב העיצוב, אולי תופתעו לדעת אבל זו משימה הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים. למעשה, בעיצוב בית כפרי יש לקחת בחשבון אלמנטים רבים, כך שזהו עניין למקצוענים בלבד. עיצוב כפרי הוא עיצוב מיוחד, עיצוב חמים ומזמין שגורם לכל מי שנכנס לבית להרגיש רצוי. בבית כפרי האוירה נינוחה ושלווה. הגוונים החמים, שילוב החומרים הטבעיים כגון: עץ , נותנים השראה . בשביל עיצוב כפרי אתם צריכים לקחת מעצבת עם ניסיון, אחת שתראה בחזונה את הבית בדיוק כמו שתמיד חלמתם ליאת באר – הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים עם התמחות בבנייה פרטית ועיצוב פנים במגזר הציבורי. 
אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות מה אתם צריכים לעשות כדי להפוך את החלום למציאות.

עיצוב בית כפרי – מאפיינים

עיצוב בית כפרי כולל כמה מאפיינים, מאפיינים שנוגעים בעיקר לחומרים בהם נעשה שימוש. אך לפני המאפיינים הללו כדאי להכיר את המקור של סגנון העיצוב הכפרי, סגנון שמגיע מבתים ישנים בארצות הברית ובאירופה שהתאפיינו בבנייה שמבוססת על משאבי הטבע הטבעיים כמו גם על עבודת כפיים. החומרים שמאפיינים עיצוב של בתים כפריים הם ברזל טבעי, סוגים שונים של עץ ואבן טבעית . חומרים שמשווים מראה אותנטי וטבעי לבית. הגוונים יכולים להיות כהים ולעיתים הבהיר כמו גוון השמנת או הבז' יכולים להיות הדומיננטיים בעיצוב. גגות רעפים עם קורות חשופות נותנות מראה כפרי. 

עיצוב בית כפרי – הרבה יותר מסובך ממה שאתם חושבים

למעשה, בעיצוב בית כפרי המשימה הגדולה מכולן היא שמירת האיזון בין הפרקטיקה לאסתטיקה. אמנם גם בעיצובים של דירות ומשרדים יש לאזן בין שני הגורמים, אך לרוב בתים כפריים הם גדולים יותר מדירות וממשרדים כך שהאתגר גדול במיוחד. היינו אומרים שכגודל הבית כך גודל המשימה, אבל אנחנו לא רוצים שתחשבו שמדובר בצרות של עשירים.

בנוסף, בעיצוב  בית כפרי עומדות לפניכם מספר אפשרויות עיצוביות גדולות יותר מאשר בדירות ובמשרדים (שוב הודות לגודל)- כך שהבחירה בין האפשרויות קשה ולעיתים אף כמעט בלתי אפשרית.

שילוב של כפרי עם מודרני

העידן בו אנו חיים הוא עידן חדשני, עידן מודרני עם טכנולוגיה מתקדמת שאי אפשר להתעלם ממנה. היום מי שרוצה עיצוב בית כפרי יהיה חייב לשלב בו אלמנטים חדשניים, ושילוב של כפרי עם מודרני כבר אינו מוזר ואף משתלב נהדר.  בין אם אלו דירות נופש בצפון, או בית מגורים במרכז מילת הקסם היא מינון – היכולת לעצב את הבית בצורה כפרית אך בלי לגרוע ממנעמי הטכנולוגיה יחד עם שילוב טכנולוגיה וחדשנות שלא יפגע באווירה החמימה שיש בבית. גם אמצעים חדשניים כמו מכשירי חשמל יכולים להיות בצבעים פחות שגרתיים כמו אדום, צבעים שיכולים להשתלב עם הקונספט הכפרי בצורה מעניינת ויפה במיוחד. גופי תאורה , קמין מודרני , אלמנטים שמוסיפים לאווירה הכפרית.
 

אז מה עושים?

ההמלצה שלנו היא לפנות למשרד הכי טוב שיש בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים ובמילים אחרות – לפנות למשרד ליאת באר אדריכלות ועיצוב פנים שיש לו ניסיון של כ-20 שנה בתחום. במשרד זה תוכלו ליהנות מעיצוב פנים עוד משלב תכנון הבית, כך שהוא ישולב באופן אינטגרלי בבניה ויחסוך לכם הרבה זמן וכסף.

ובטח תשמחו לדעת שכדי לקבל הצעת מחיר ראשונית אתם לא צריכים אפילו לקום מהכיסא. למעשה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין האפשרויות השונות ליצירת קשר :

  • טלפון – חיוג למספר הטלפון 050-477-1111
  • רשתות חברתיות – יצירת קשר באמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב
  • מייל – שליחת דואר אלקטרוני לכתובת info@liatbeer.co.il
  • אתר אינטרנט – השארת הודעה באתר באמצעות האייקון "צור קשר"

לסיכום

עיצוב בית כפרי היא אמנם משימה מורכבת, אבל היא יכולה להיות קלה במיוחד אם פונים לאדם הנכון. למעשה, הדרך להגשמת החלום שלכם קלה במיוחד ואנחנו בטוחים שלא תצטערו על הבחירה. הסיבה לכך פשוטה כי אתם לא לבד – פרויקטים של המשרד הופיעו בספרים ובמגזינים של עיצוב פנים, כך שאתם מצטרפים לחברה טובה. אז למה אתם מחכים?

עיצוב בית כפרי עניין למקצוענים

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים