עיצוב בית כפרי – לחיות בעיר ולהרגיש בכפר

כבר שנים רבות שעיצוב כפרי נחשב לאחד מסגנונות העיצוב המועדפים, לכן, אנשים רבים אשר מעוניינים לעצב את הבית שלהם יבחרו בעיצוב הכפרי.

אם בעבר בית כפרי היה ניתן למצוא בעיקר במושבים עם טרקטור חקלאי ברקע או ישובים כפריים קטנים, היום הדברים כבר אינם כך. היום סגנון עיצוב כפרי מבוקש מאוד גם בבתים הנמצאים בלב העיר. אין עוד חוקים היכן נמצא עיצוב בית כפרי. עיצוב בסגנון כפרי נוכל למצוא גם במגדל יוקרתי בלב ת"א, כך שברגע שנפתח את דלת הבית נשכח לחלוטין שאנחנו במגדל בעיר ההומה כי הסגנון יסחוף אותנו לחלוטין למקום אחר. כך ניתן ליצור אי של שקט גם בתוך הרעש הכי גדול.

רגע לפני שמקבלים החלטה, קיימת חשיבות גבוהה להכיר לעומק את המאפיינים השונים של העיצוב הכפרי.

המאפיינים של עיצוב בית כפרי כוללים: שימוש בחומרי גלם כמו ברזל, עץ מלא, מתכות וחומרי גלם טבעיים מסוגים אחרים. 

הצבעים אשר מאפיינים עיצוב כפרי הם בז' אך גם צבעים מגוונים יותר. כמו כן, בעיצוב הכפרי נהוג להשתמש בטקסטורות מגוונות. 

בעיצוב בית כפרי נהוג לעשות שימוש בגופי תאורה מסוגים שונים אשר בכוחם להשתלב בצורה הרמונית ונעימה עם שאר המאפיינים של העיצוב הכפרי. 

מה מאפיין עיצוב בית כפרי?

עיצוב בית כפרי מתאפיין בסגנון טבעי ולא מוקפד מדי. התכנון והעיצוב נחשבים טובים כאשר נראה שהעיצוב הבית לא תוכנן בקפידה וכל חפץ נמצא במקומו במקרה, זאת למרות שלמעשה הכל תוכנן היטב ואין מקריות. העיצוב הכפרי מתאפיין בשימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן טבעית וגם קש או ברזל. את העיצוב הכפרי מאפיינים צבעים חמימים של חום בגוונים שונים, זהוב, אדמדם וגם צבע נחושת וברזל. יש המעוניינים בעיצוב בית כפרי- מודרני עיצוב בית כפרי – לחיות בעירבו המאפיינים הכפריים עדינים יותר, ויש המחפשים כפריות בולטת, למשל באמצעות חומרים גסים יותר כמו עץ מבוקע ומחוספס. תפקידו של מעצב הפנים הוא להבין בדיוק מהו חלומו של הלקוח ולתרגם אותו למעשים.

 
יש לבחור בקפידה את מעצב הפנים ולשים דגש על פרמטרים כמו הניסיון המקצועי של המעצב, תיק העבודות שלו וכו'. יש להתמקד בעיקר בעבודות אשר מתמקדות בעיצוב בית בסגנון הכפרי. 
דגש על כל הפרמטרים הללו יבטיח בחירה מושכלת ונבונה במעצב הפנים וכמובן, בסופו של תהליך תאפשר ליהנות מתוצאה של עיצוב בית כפרי אשר יענה על מלוא הדרישות והציפיות של הדיירים, הן מהבחינה הפונקציונאלית והן מבחינת הנראות. 

עיצוב בית כפרי - לחיות בעיר

עיצוב כפרי בבתים בכל הסגנונות

כאמור, אין תנאים ליצירת עיצוב בית כפרי. עם תכנון מתאים ומדויק ניתן ליצור את הסגנון בכל בית. זו יכולה להיות דירת 3 חדרים סטנדרטית בבניין דירות ישן או דירה גדולה ומצוחצחת במגדל, וילה גדולה המשתרעת על פני שטח רחב או בית הממוקם במושב. השילוב בין החומרים לבחירת הרהיטים, בחירת פריטים דקורטיביים, שילוב צמחיה ועוד יוצרים את האווירה הכפרית שרבים רוצים להכניס אליהם הביתה בכדי שתאזן את שגרת החיים הלחוצה. כמובן שמעבר לנראות, עיצוב הבית צריך להיות מותאם לצרכי הדיירים, לכלול מקומות אחסון ולתת מענה על כל צורך שקיים בשגרת החיים. ליאת באר היא אדריכלית ומעצבת פנים בעלת ניסיון רב בעיצוב בית כפרי ובעיצוב בתים בכל סגנון על פי רצון הלקוח.

 עבודה בשיתוף פעולה

אז נכון שיש לעיצוב הכפרי מאפיינים פרטניים המייחדים אותו בהשוואה לסגנונות עיצוביים אחרים, אבל חשוב לזכור כי האפשרויות העיצוביות הן רבות, מה שיאפשר לכל אחד ליהנות מהתוצאה אשר תענה על טעמו האישי בצורה הטובה ביותר.

כמובן שבכדי ליהנות מאותה התוצאה חשוב לשמור על מעורבות בהליך העיצוב, על כל שלביו השונים. 

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות והתועלות אשר טמונים בהליך עיצוב בית כפרי, הגעתם למקום הנכון מוזמנים ליצור קשר עם ליאת באר – משרד אדריכלות ועיצוב פנים. 

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים