מעצבת פנים מומלצת – הרווח כולו שלך

בעשורים האחרונים השתנתה מאד התפיסה בכל הקשור בעיצוב המרחב. מהבנאלי והלא ייחודי, הפכה תפיסת העיצוב לייחודית ומותאמת אישית. מתפיסה ששמה דגש על פונקציונאליות על חשבון הייחוד, לתפיסה שמקדשת את הייחודי, והופכת אותו לעיקר.  מעצבת פנים מומלצת מסייעת לבעלי בתים פרטיים ועסקים, להביא לידי ביטוי את הייחודיות שלהם בעיצוב המרחב, בין אם מדובר במרחב הביתי ובין אם במרחב העסקי והציבורי.

עיצוב העסק כטריגר להגדלת המכירות

רבים עוד זוכרים את עיצוב המרחב העסקי וחלונות הראווה בישראל, בתקופה שבה בנאליות היתה ערך כמעט מקודש. חלונות הראווה של עסקים עוצבו בצורה דומה, וגם בתי העסק לא הצטיינו בייחוד שלהם. בתקופה ההיא היתה אמירה נפוצה כמעט על כל דבר" "ראית אחד – ראית את כולם".

ואולם כיום התפיסה בעניין זה שונה באופן מהותי. כל עסק מנסה להציג בפני הלקוח הפוטנציאלי את הייחוד שלו, הן במוצרים והן באופי העסק. תמונה או תצוגה בנאלית בוויטרינה ושני עציצים באזור ההמתנה כבר אינם מספיקים. עסקים שמהותם מכירה קמעונאית משקיעים לא מעט מחשבה ומשאבים בעיצוב הנכון ביותר, שימשוך את הלקוחות לתוך העסק ויגרום להם להשלים את הקנייה בהצלחה. שכירת שירותיהם של מעצב או מעצבת פנים מומלצת עשויה להגדיל את המכירות בצורה ניכרת.

מעצבת פנים מומלצת לבית המגורים

פתגם אנגלי ישן אומר כי "ביתו של אדם הוא מבצרו" ואולם מעבר לפרטיות, חשוב שהבית יהיה גם המקום שבו אפשר להירגע. והדרך ליצירת רוגע ושלווה עוברת, כמובן, בעיצוב. הסיבה לכך נובעת מההעדפות האישיות של כל אחד. יש שמעדיפים עיצוב המדגיש את האינטימיות, בעוד אחרים נרגעים מתחושת המרחב הפתוח. יש המעדיפים צמחייה ואחרים מעדיפים ריהוט כבד. מעצב הפנים לומד את ההעדפות האישיות, ובונה על פיהן את תכנית העיצוב.

אם גם אתם מעוניינים באדריכלות בתים פרטיים, לעצב את הבית או העסק, הדבר הנכון ביותר הוא לשכור את שירותיה הטובים של מעצבת פנים מומלצת. ליאת באר הינה מעצבת מנוסה, האמונה על מתן מענה לדרישות ולצרכים ייחודיים של כל לקוח. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לקראת בית או עסק מעוצבים לפי טעמכם, להפקת תועלת מרבית.

איך יוצרים את דירת החלומות?

רוצים בית כמו במגזין? בסגנון מודרני? כפרי? אקלקטי? שילוב של כמה סגנונות? ליאת באר תיצור יחד אתכם את עיצוב פנים הבית הייחודי לכם. 

כל שלב של קנייה או השכרת דירה הוא פרויקט יקר מבחינת זמן וכסף ולכן חשוב לבחור מעצבת פנים מומלצת שתלווה אתכם לתוצאה הרצויה. עיצוב פנים הדירה או הבית, מעלה את ערכו של הנכס לפני מכירה ויוצר לכם את בית החלומות לאחר הקנייה. אנו מציעים הליך עיצוב חכם שילווה אתכם בהחלטות חשובות וימצא פתרונות עיצוב נגישים.

עיצוב פנים הבית יוצר בית מסביר פנים והרמוני. בהתייעצות אתכם נעצב את פנים הבית כמרחב מרשים ויוקרתי המשקף את האופי הייחודי של בני ביתכם. הרעיון המרכזי הוא תכנון נכון של החללים השונים תוך כדי מציאת פתרונות אידיאלים לאחסון, לאווירה, למיקום יצירות אומנות או גופי תאורה ייחודיים.   אצלנו תקבלו שילוב של תכנון ודיוק בפרטים תוך התאמה מלאה לצורכי המשפחה המשתנה שלכם לאורך שלבי החיים. עיצוב הדירה שלכם על ידי מעצבת פנים מומלצת בסגנון הנבחר על ידכם, בקו נקי ועכשווי ההולם את העקרונות העיצוב הכי טרנדים בעולם כיום.

למה אתם חייבים מעצבת פנים מומלצת?

על מנת לא לעשות טעויות שיכולות לעלות לכם ביוקר עקב חוסר ידע בתחום – בחירת מעצבת פנים מומלצת, נעימה, מקצועית ועתירת נסיון, תסייע לכם בכל תהליך השיפוץ להגיע לתוצאה הרצויה ביותר במסגרת התקציב שהגדרתם.

אצלנו תקבלו את מלוא תשומת הלב תוך שיתוף בהחלטות. תקבלו הכוונה מקצועית וכלים כיצד להתקדם בתהליך עיצוב הבית. תזכו לטיפים רבים שישמשו השראה לסגנון שתבחרו בתהליך חוויתי וכייפי בלי בזבוז זמן וכסף. יחד נבין לעומק את סגנון החיים של בני הבית על מנת שכל התשובות שנקבל ישפיעו על עיצוב פנים הדירה או הבית. 

ליאת באר מעצבת פנים בעלת ניסיון עשיר בעיצוב פנים לבתים פרטיים, דירות ומשרדים, מציעה לכם תהליך ייחודי של עיצוב הבית בשפה עיצובית אחת תוך הקשבה שיתוף ומקצועיות. יחד נקיים הליך יצירתי ומהנה ליצירת חלל מגורים אישי והרמוני.

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים