אדריכלות בית פרטי מחירים

תכנון בית פרטי טומן בחובו הליך מורכב, כאשר המטרה תהיה ליהנות בסופו של דבר מבית שיהיה מחד פונקציונאלי, נוח ובטיחותי ומאידך, גם מרשים וכזה, אשר יספק מענה על כל הדרישות והצרכים של הדיירים.
בכדי לא לקחת סיכונים מיותרים, רבים בוחרים לפנות לקבלת שירות של אדריכלות בית פרטי, כאשר, אדריכל מקצועי ומנוסה, יחזיק בכל הידע והכלים לתכנן בית אשר עומד בסטנדרטים הכי גבוהים.
בכדי שתכנון אדריכלי של בית פרטי יתבצע בצורה המצופה, חשוב להשכיל ולבחור את האדריכל בקפידה. 
יש לבדוק שמדובר באדריכל מנוסה, בעל ניסיון פרטני בתכנון בתים פרטיים. בכדי להבטיח שהאדריכל הנבחר אכן מתאים לביצוע העבודה, מומלץ להסתמך על המלצות ייעודיות ולעיין באופן קפדני בתיק העבודות של אותו אדריכל.

התהליך מתחלק למספר שלבים בהם קורם הבית בהדרגה עור וגידים ומקבל את הצורה ואת המאפיינים הייחודיים שלו.


שלב ראשון – הנתונים בשטח והצרכים של בעלי הבית


ראשית יש לבדוק את נתוני השטח במקום. אדריכלות בית פרטי תפנה את הלקוח למודד מוסמך ע"מ  להוציא מפת מדידה מצבית של השטח. כאשר האדריכל/הנדסאי אדריכלות מקבל את מפת המדידה עליו להזמין תיק מידע ברשות המקוונת על מנת לקבל תיק מידע , האדריכל/הנדסאי אדריכלות לומד את התב"ע והתנאים הסטטוטורים של המקום בו השטח נמצא. צרכי הלקוח מועלים בפרוגרמה המציינת את צרכי הלקוח , לדוגמא: בית בן קומה אחת, גודל הבית, חללים משותפים, חללים פרטיים ועוד.


שלב שני – תכנון אדריכלות בית פרטי


בשלב הבא, לאחר קבלת כל הנתונים הטכניים של מה מותר לבנות ומה הלקוח מעוניין לבנות.
מתחיל צוות המשרד אדריכלות בית פרטי לתכנן את הבית בניסיון המותאמת ובצורה מקצועית. כאשר המטרה שעומדת מול העיניים של האדריכל/הנדסאי אדריכלות הוא למצות את השטח ככל האפשר ולנצל כל פינה ונתון במבנה. התכנון של הבית יכלול מחשבה רבה ושימת לב לפרטי הפרטים. 


שלב שלישי – בחירת חומרי גמר


שלב מהותי נוסף הוא השלב בו בוחרים את חומרי הגמר שישמשו לבניית הבית. לרוב אנשי מקצוע מתחום אדריכלות בית פרטי יכוונו את הלקוחות גם בשלב בחירת חומרי הגמר והם ינחו אותם לבחירה נכונה ומתאימה בהתחשבות התקציב וטעם הלקוח. שימת לב מיוחדת תינתן לבחירה של חומרי גמר ברמת איכות גבוהה. 


שלב רביעי – עיצוב והום סטיילינג


השלב המתקדם יותר של עיצוב הבית הוא השלב בו בוחרים את האלמנטים המשלימים את העיצוב . שלב זה כולל את צבע האריחים ואת סוג הריצוף, את צבע הקירות , גופי התאורה ואת הסגנון.
ליאת באר מספקת שירותי עיצוב ואדריכלות ומאפשרת לכל לקוח לקבל שירות מקצועי ומסור של אדריכלות בית פרטי מקצועי ברמה גבוהה. לקוחות רבים נהנים מבית מעוצב ונאה על פי צרכיהם וטעמם האישי.

חשוב לציין שהייעוץ הראשוני יכול להינתן על ידי האדריכל עצמו, לכן, בעת בחירת האדריכל כדאי לשים דגש לא רק על מקצועיות וניסיון, אלא גם על החיבור האישי ועל תודעת השירות של אותו איש מקצוע, יש לזכור, שהדרך המשותפת עם האדריכל יכולה להיות ארוכה ולכן, חשוב לוודא שהיא תתבצע עם אדם שנעים לצעוד עמו באותה הדרך הנדרשת לצורך אדריכלות בית פרטי.

בחירת האדריכל המתאים

יש לא מעט אדריכלים, כאשר לכל אחד מהם תחומי התמחות וסגנונות מעט שונים, הבנת הדרישות והצרכים וכמובן, דגשים קפדניים על כל המידע הרלוונטי לגבי האדריכל, יאפשר לבחור בסופו של דבר את האדריכל המושלם לפרויקט.
אם גם אתם זקוקים לשירותי אדריכלות בית פרטי, תשמחו לגלות שמרבית הסיכויים שאתם נמצאים במקום המתאים, מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם ליאת באר – אדריכלית ומעצבת פנים, המתמחה בין היתר, באדריכלות של בתים פרטיים.

אדריכלות בית פרטי מחירים

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים