תכנון משרדים – איך עושים את זה נכון?

בכדי ליהנות ממשרד אשר עונה על מלוא הדרישות של בעלי העסק ועל מלוא צרכי העסק, קיימת חשיבות גבוהה להשקיע בהליך תכנון המשרד.
התכנון חייב להתבצע בצורה מעמיקה ומקיפה, כאשר חשוב להבין תחילה את כל הפרטים והציפיות מהעסק ובין היתר, כמות העובדים, אופן החלוקה לחללים, פעילות העסק, מיתוג העסק ודרישות נוספות לגבי הנראות והפונקציונאליות של המשרד.
בכדי ליהנות בסופו של דבר מהמשרד האופטימאלי, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בצורה מושכלת את מעצב הפנים אשר יסייע בתהליך, חשוב לבחור במעצב המתמחה באופן פרטני בהליך תכנון משרדים, מה שיבטיח שיש ברשותו את הכלים, את הניסיון ואת הידע לתכנן משרד אשר גם יענה על הדרישות הפונקציונאליות וגם את הדרישות הנוגעות לנראות המשרד ולאווירה במשרד. 

תכנון משרדים – איך לבחור מעצב?

כאשר מדובר בהליך תכנון משרדים, אי אפשר להקל ראש בבחירת המעצבים, מכיוון שלפונקציונאליות של המשרד, תהיה השפעה גדולה על תפקוד העסק ולכן, יש פרמטרים עליהם יש לשים דגש בהליך בחירת מעצב לצורך תכנון של משרדים ובין היתר:
•    ניסיון – מומלץ לבדוק מה הניסיון הפרטני של אותו המעצב בהליך תכנון של משרדים ומה ההשכלה שלום בתחום. כדאי לבדוק שלאותו מעצב, ניסיון פרטני בתכנון משרדים.
•    תיק עבודות – הדרך הטובה ביותר להתרשם מהיכולות והכישורים של המעצב, תעבור במראה עיניים, מומלץ לעיין בצורה מקיפה בתיק העבודות של המעצב, תוך התמקדות בעבודות הקשורות לתכנון משרדים.
•    רושם ראשוני – פגישת ייעוץ מקדימה עם אותו המעצב, תאפשר לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע שניתן לסמוך עליו ואף לבחון את החיבור האישי מולו – נדרשת עבודה צמודה עם המעצב לאורך זמן ולכן, גם החיבור והרושם יהוו פרמטרים חשובים בבחירה. 

תכנון משרדים - איך עושים את זה נכון?

הכתובת הנכונה לתכנון נכון

אם גם אתם מעוניינים בשירות מקצועי ואיכותי של תכנון משרדים, אשר יובילו בסופו של דבר למשרדים אשר יהיו גם פונקציונאליים וגם יתאפיינו בנראות מרשימה, אתם נמצאים בכתובת הנכונה.
מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם ליאת באר, המתמחה באדריכלות ובעיצוב פנים ובתוך כך, בעלת ניסיון מעשי רב בתכנון משרדים.
לכל הדרישות והפרטים מוזמנים ליצור קשר עם ליאת. 

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים