עיצוב פנים לדירות יוקרה

בתים רבים מצליחים להגיע כיום, באמצעות טכניקות מתקדמות של עיצוב וזמינות של חומרי גלם זולים, לעיצובים יוצאי דופן שבעבר נחשבו לעיצובים יוקרתיים. ויחד עם זאת, גם היום נותרו מספר אלמנטים מובחנים שמאפיינים באופן בלעדי את התחום של עיצוב פנים לדירות יוקרה, ועל כך נדבר בשורות הבאות.

כמו בכל פרויקט עיצוב פנים, גם עיצוב פנים לדירות יוקרה חייב להתבסס תחילה על סגנון עיצוב כבסיס לכלל פעולות העיצוב. כיום, מרבית הפרויקטים של עיצוב פנים לדירות יוקרה מתמקדים בסגנון העיצוב המודרני עם קווים נקיים ומיושרים, שלא לומר מינימליסטיים. יחד עם זאת, סגנון עיצוב זה הפך לסגנון מיין סטרים אותו אפשר למצוא בדירות רבות שאין שום קשר בינן ובין יוקרה. אם כך, מהו אותו אלמנט שהופך את עיצוב היוקרה לכזה, ובמה הוא נבדל ביחס לעיצובים סטנדרטיים ונפוצים יותר?

המאפיינים המובחנים של עיצוב יוקרה

לעיצוב היוקרתי ישנם מוטיבים מובחנים שמבדלים אותו מעיצובים סטנדרטיים, אטרקטיביים וייחודיים ככל שיהיו. מוטיבים אלה מכסים אלמנטים פשוטים כמו צבע ומרקם, אלמנטים מעט יותר מורכבים כמו פרופורציות ותצורות ולבסוף גם אלמנטים של ערכת נושא כדוגמת עיצוב ויקטוריאני, עיצוב מרוקאי, עיצוב עתיק וכן הלאה. בעיצוב יוקרתי נוכל למצוא יותר אלמנטים של זהב, זכוכית ושיש, ופחות אלומיניום, פולימרים מוקשחים או אפילו גרניט פורצלן.

בעיצוב יוקרתי פריטי העיצוב יהיו בדרך כלל גדולים יותר ויתוכננו במיוחד להדגשת המרחב הגדול שמאפייני דירות יוקרה ביחס לדירות קטנות יותר. אבל מעבר לכל אלה, לעיצוב פנים לדירות יוקרה ישנו מרכיב מפתח שהופך אותו לכזה.

מרכיב המפתח בעיצוב פנים לדירות יוקרה

בסופו של דבר, אם לוקחים מעצב פנים מקצועי, אפשר להגיע לרמות עיצוב יוצאות דופן שמדמות מאוד את העיצוב היוקרתי, אפילו אם הפרויקט מבוצע בדירה סטנדרטית בלב שיכון וותיקים. מה שבכל זאת מבדל את העיצוב היוקרתי מכל עיצוב אחר הוא שבעיצוב יוקרתי "זה לא רק נראה יקר… זה באמת יקר".

כמובן שחשוב לבחור בחברת בניה או קבלן בניין מקצועי אשר ידע לעבוד בסינרגיה יחד עם מעצבת הפנים, חשוב לבחור בקבלן רשום בעל המסכות הנדרשות בחוק.

עיצוב פנים לדירות יוקרה נשען בראש ובראשונה על המרכיבים האיכותיים ביותר בכל היבט. גם כשנעשה שימוש באלמנטים פשוטים יחסית כמו אלומיניום, אלמנטים אלה יקבלו נופך יוקרתי עם ציפוי זהב. מכשירי החשמל, גופי התאורה, המרצפות, פריטי הריהוט וכל אלמנט אחר יהיו תמיד בסטנדרטים גבוהים בכמה רמות מאלו הנהוגים בעיצוב פנים סטנדרטי, כך שמעבר לעקרונות העיצוביים הייחודיים שאותם כן אפשר לחקות בעיצובים סטנדרטיים, בעיצוב יוקרתי ייעשה שימוש באלמנטים יקרים שהאדם מהשדרה פשוט לא יכול בדרך כלל לממן אותם.

לעיצוב פנים סטנדרטי ועיצוב פנים לדירות יוקרה ישנם קווים משותפים רבים, בעיקר בזכות הוזלת טכנולוגיות וחומרי גלם, אבל מרכיב מפתח אחד נותר עדיין כאלמנט מבדל בעיצוב היוקרתי – העיצוב כולו מבוסס על מרכיבים יקרים באמת, באיכות הגבוהה ביותר, בדרך כלל בסטנדרטים שלא ניתן למצוא דומים להם בעיצוב הסטנדרטי.

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים