עיצוב משרד מודרני בבית

עיצוב דירה היא פרוצדורה שמיושמת כיום כמעט בכל דירה בישראל, בין שמדובר בדירת יוקרה ובין שמדובר בדירה עממית סטנדרטית. יותר ויותר אנשים מבינים את ההשפעה של עיצוב הפנים על איכות החיים שלהם וגם מוכנים להשקיע את המשאבים הנדרשים על מנת להביא את הדירה שלהם לתוצאה העיצובית הנכונה עבורם. 

עיצוב פנים לדירות יוקרה מצריך להיות עם אצבע על הדופק יחד עם הלקוח ולהיות קשוב לצרכיו, בכך נוצר ערך מוסף לפרויקט עיצוב פנים בדירות יוקרה וכן לאזור משרדי בתחום הבית.

עיצוב משרד מודרני | ליאת באר

עיצוב פנים של דירות יוקרה בשילוב פרגולות אלומיניום

עיצוב פנים לדירות יוקרה מתבסס בדרך כלל על פיתוחים חדשים בעולם העיצוב ועל חומרי גלם איכותיים במיוחד ולאחרונה פרגולות אלומיניום נהפכו לטרנד חם.. אלמנטים עיצוביים שהיום אפשר למצוא בכל דירה, עשו את צעדיהם הראשונים בדירות יוקרה כשכל מטר מרובע עוד עלה הרבה כסף.

גם בימים אלה מוכתבים טרנדים חדשים לשנה הקרובה, שתוך כמה שנים יהפכו לסטנדרט בכלל הדירות. חדרי אמבטיה משיש חלק, פרקטים מעץ כהה, חלונות שחורים, פרגולות אלומיניום חשמליות  כחול נייוי בחדר האמבטיה, קירות צבועים בצבעי יסוד שונים וצבעוניים, כל אלה מאפיינים בימים אלה את התחום של עיצוב פנים לדירות יוקרה וצפויים לחלחל הלאה עם השנים.

לפרטים נוספים על פרגולות: https://alum-pergola.co.il/

עיצוב משרד בבית

מגמה מרכזית שניתן לזהות בתחום של עיצוב פנים לדירות יוקרה היא המגמה של עיצוב משרד מודרני בבית. הסיבות לכך הן ברורות: כניסת האינטרנט לכל שעל בחיינו הופכת את האפשרות של עבודה מהבית לאפשרות ריאלית יותר מאי פעם ויותר ויותר אנשים ממלאים את עבודתם באופן מלא או חלקי מביתם. בדירות יוקרה ישנו גם בדרך כלל החלל הנדרש על מנת להקצות חדר שלם לטובת משרד וכל מה שצריך הוא לעצב אותו נכון.

עיצוב משרד מודרני בבית הולך בדרך כלל יד ביד עם העיצוב הכללי כאשר מדובר בדירות יוקרה, ובכל זאת, אלמנטים עיצוביים שכדאי למצוא במשרד כזה יכללו: שולחן מהגוני רחב ידיים, כסא מנהלים מפואר, תאורת אווירה עם תאורת מוקד באזור העבודה, צמחייה מלאכותית, שטיח, ספרייה רחבת ידיים ואפילו פינת קפה שהופכת את הקפה לזמין ומיידי גם במשרד הביתי.

בכל מקרה, כל עבודה של עיצוב פנים לדירות יוקרה וכל עבודה של עיצוב משרד מודרני בבית חייבת להתבצע על ידי מעצבים מקצועיים, שפועלים על פי עקרונות העיצוב המקצועיים, שמכירים את הטרנדים החמים ביותר בתחום ושיודעים להתאים את העיצוב להעדפותיו האישיות של הלקוח אך גם לדעת מתי לבלום ומתי להאיץ כשצריך. לרוב מדובר בפרויקטים יקרים במיוחד שמרבית האוכלוסייה לא יכולה לממן ומכאן גם החשיבות של ביצוע הדברים בצורה מתוכננת, מסודרת ובצורה כזאת שעונה על הצורך הסובייקטיבי לייצר אווירה של יוקרה ושל סגנון חיים.

דגשים עבור עיצוב משרד מודרני

פרויקט עיצוב משרד מודרני מהווה נקודת ציון משמעותית עבור לא מעט משרדים. עיצוב המשרד החדש, תוך שימת דגש על אלמנטים מודרניים, יכול להוביל לביצועים טובים יותר בעתיד.

מעצבי פנים המתחמים בפרויקטים של עיצוב משרד מודרני מתעדכנים בחידושים הרבים בתחום. הכרת אותם חידושים מאפשר ללקוחותיהם למצוא פתרונות יעילים לאופן העבודה וזאת באמצעות היכולת לשמור על מראה מודרני.

חלוקה מחדש של מרחבי העבודה

כניסת משבר הקורונה לחיינו משפיע על תחומים רבים. בתחום עיצוב הפנים של משרדים יידרשו חללי עבודה רבים בארץ ובעולם לעשות התאמות מחדש על מנת לאפשר לעובדים שעדיין עובדים בחללי העבודה לעבוד יחד.

האפשרות למקסם מספר רחב של עובדים בחלל עבודה מצומצם יהיה פחות רלוונטי ואפשרי ועל כן יידרשו מעצבי פנים ליצור חללי עבודה מרווחים יותר, אך כאלו שעדיין שומרים על סגנון של עיצוב משרד מודרני.

עיצוב משרד מודרני תחת מגבלות הקורונה יביא מעצבי פנים רבים לעשות חשיבה מחדש. הדבר אמור להוביל לשינויים רבים במרחבי העבודה. אלו יהפכו למרווחים הרבה יותר, תוך שמירה על כמות העובדים בכל חלל עבודה ושמירת המרחק ביניהם.

על מעצבי הפנים יהיה למצוא את התמהיל המדויק תוך שימוש נבון במחיצות, קירות גבס וחלוקה מחדש של החללים. הדבר יתאפשר כמובן גם בדילול מספר העובדים וזאת באמצעות חלוקת ימי עבודה שלהם והעברה של חלק מהם לעבוד באופן קבוע מהבית.

הוספת מחיצות אקוסטיות

עיצוב המשרד מחדש יצריך, כאמור, גם שימוש נבון במחיצות. בשוק עיצוב הפנים המודרני ניתן למצוא סוגים רבים של מחיצות שחלקן מיועדות לחללי משרד. בחללים אלו ישמשו אותן מחיצות לא רק להפריד בין חללי העבודה השונים, אלא יפעלו כמחיצות אקוסטיות שביכולתן למנוע מעבר של רעשים בין החללים השונים.

שילוב תאורה

רוב שעות העבודה בחללי המשרד יהיו בשעות היום. נתון זה מאפשר לכל מעצב פנים לנצל את האור הטבעי מבחוץ על מנת שהעובדים בחלל יוכלו ליהנות ממנו עד כמה שניתן. לצד זאת, קיימים משרדים רבים העובדים גם בשעות היותר מאוחרות. כאן חשוב לשלב תאורה נעימה תוך בחירה מוקפדת של גופי תאורה שיהיו נוחים לעבודה ואף יעניקו את אותו טאצ' עבור עיצוב משרד מודרני.

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים