כל מה שצריך לדעת על אדריכלות בתים פרטיים

בית פרטי עם גג רעפים אדום (או כל גג אחר) מהווה את חלומם של אנשים רבים. 
אז בעוד שיש כאלו שחולמים, אחרי פועלים על מנת להגשים ולא מסתפקים רק בבית פרטי, אלא שואפים לבית קסום וחלומי – כזה שיתאים לאורח החיים שלהם ויענה על כל הדרישות שלהם. 
הדרך לבית שכזה, עוברת כמובן בשירות של אדריכלות בתים פרטיים, כאשר בכוחו של אדריכל מוכשר, מקצועי ומנוסה, לקחת את כל אותן חלומות, ציפיות ובקשות של הלקוחות שלו ובהתאם לתנאי השטח ולהוציא אותם אל הפועל. 
אז אם גם אתם עושים בימים אלו צעדים לעבר בית פרטי חלומי – ולא משנה היכן הוא ממוקם או אם הוא גדול או קטן, בחירת אדריכל מקצועי ומנוסה תהווה ללא כל ספק כצעד ראשון ומשמעותי בדרך למטרה.

דירה בבניין או בית פרטי

לא קל לקנות בית בישראל של היום, אבל מי שמגיע למעמד עומד בפני שתי אפשרויות: דירה בבניין או בית פרטי. לכל אחת מהאפשרויות היתרונות והחסרונות שלה, אך אנחנו במאמר הזה רוצים להתרכז דווקא באפשרות השנייה: בניית בית פרטי.

אדריכלות בתים פרטיים: תכנון אדריכלי מפורט

בניגוד לדירה בבניין שתכנונה אינו נמצא בשליטתו של הרוכש, בקניית בית פרטי יש לרוכש מקום רב בתכנון הנכס. בניית הבית מצריכה תכנון מקיף ומקצועי, והתחום של אדריכלות בתים פרטיים עוסק בדיוק בנושא הזה. באדריכלות בתים פרטיים עוסק איש מקצוע שמתמחה בעיצוב הבית וחלליו כך שיתאימו לדיירים מבחינה פונקציונלית ואסתטית. מדובר בתחום המשלב הנדסה ודיוק עם אמנות וחשיבה יצירתית היוצאת מן הקופסה.

בית פרטי בודד ובית דו משפחתי

כאשר מדברים על אדרכילות בתים פרטיים יש לחלק בין שני סוגים מרכזיים של מבנים: בית פרטי בודד ובית דו משפחתי. בית פרטי בודד נבנה על מגרש שלם ולו ארבעה כיווני אוויר, ובתכנון בית כזה ניתן חופש כיוון שאין בית נוסף בו צריך להתחשב. לעומת זאת, בית דו משפחתי ממוקם במגרש שחולק לשניים, כאשר לכל אחד מן הבתים במגרש שלושה כיווני אוויר. אמנם הבית הדו משפחתי כולל שני בתים כמעט נפרדים, אך את עיצוב החזית שלהם יש לעשות בצורה אחדותית כדי לקבל אחידות ואסתטיות של חזית הבית.

אדריכל עם חזון

הנדסאי אדריכלות יוצר את הבית, לכן חשוב לבחור איש מקצוע בעל חזון עיצובי משל עצמו. אבל בנוסף להבנה האישית של האדריכל, עליו להיות מסוגל להכיל את רצונותיהם ושאיפותיהם של הדיירים העתידיים של הבית, ולשלב את השאיפות העיצוביות שלהם בחזון שלו.

איך בוחרים הנדסאי אדריכלות?

אם תחפשו בגוגל תמצאו המון הנדסאי אדריכלות בתים פרטיים, העוסקים בעיצוב וילות, אך בסופו של דבר אתם צריכים לבחור באחד מהם. כדי לבחור כדאי להתבונן בעבודות קודמות של האדריכל, ולהיעזר גם בהמלצות של חברים ובני משפחה.

מקבלים החלטה נכונה

אם גם אתם תרים אחר שירות של אדריכלות בתים פרטיים, חשוב מאוד לא להתפשר על הרמה המקצועית של האדריכל הנבחר למטרה – כאשר על האדריכל להיות בעל ניסיון פרטני בתכנון ועיצוב בתים פרטיים – הדרך הטובה ביותר להתרשם מעבודותיו היא באמצעות עיון בתיק העבודות שלו, תוך דגש על העבודות הרלוונטיות. 

ליאת באר היא אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית ומנוסה, בעלת התמחות רבת שנים בתכנון ועיצוב בתים פרטיים ולכן, יכולה להוות ככתובת הנכונה עבור כל מי שמחפש אחר אדריכל .
לקבלת פרטים נוספים לגבי השירות, מוזמנים ליצור קשר. 
 

אדריכלות בתים פרטיים | ליאת באר

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים