אדריכלות בתים פרטיים – מדוע מדובר בתחום ייחודי?

אדריכלות בתים פרטיים מהווה אחד מתחומי העיסוק המעניינים והנרחבים ביותר תחת תחומי העיצוב פנים והאדריכלות. בחירת בעל מקצוע  המתמחה בתכנון, אדריכלות בתים פרטיים, כמו ליאת באר הנדסאית אדריכלות, יכול להבטיח לכם כי העיצוב של ביתכם יהיה ייחודי ויתאים לאורח החיים שלכם, להרגליכם, להעדפותיכם, ולכל אותם דברים המייחדים אתכם כבני אדם או כמשפחה.

אדריכלות בתים פרטיים – מה בעצם ההבדל באדריכלות מסוגים שונים?

לכל תחום אדריכלות יש את ההתמחות שלו: בניינים , תעשיה, בניה פרטית וכו' . הידע של האדריכל/הנדסאי אדריכלות העוסק בתחום הספציפי הזה, יהיה תמיד גדול יותר מידע של אדריכלים/הנדסאי אדריכלות אחרים, או מעצב פנים במרכז שאינם עוסקים בתחום. לדוגמה, אדריכל/הנדסאי אדריכלות העוסק בתחום תכנון בתים פרטיים, יתחשב בצביונה של השכונה שנמצאת מסביב לבית, כמו גם בהנחיות המקומיות הספציפיות של הרשויות המקומיות באזור בו ממוקם הבית. כל אלה, לכאורה, אינם נוגעים ישירות ליכולותיו ולכישוריו של האדריכל/הנדסאי אדריכלות המתמחה, אבל הם, במידה רבה, משפיעים על יכולתו לבצע את הפרויקט בצורה הטובה ביותר.

במה חייב להתחשב אדריכל/הנדסאי אדריכלות העוסק באדריכלות מסוג זה?

כאמור, אדריכלות בתים פרטיים שונה במהותה מאדריכלות של בנייני מגורים, מכיוון שהיא כוללת קריטריונים ספציפיים, אשר מכוונים להתאמה ממוקדת לאדם או למשפחה אשר עתידים לגור בבית, בסיום הפרויקט. אדריכלות מסוג כזה, מתבצעת יד ביד עם בעלי הבית, תוך הבלטת דגשים מסוימים, כמו התאמת חללי הבית להעדפותיהם ולהרגליהם של בני המשפחה (למשל, מטבח פתוח, סלון גדול, פינת אוכל מוגדרת וכד'), וגם, תוך התחשבות לא רק בצרכיהם העכשוויים.

בנוסף, קיימת התחשבות בתוכניותיהם ובצרכיהם בעתיד, למשל, הרחבת המשפחה, הפיכת חדר הילדים בקלות לחדר המיועד לבני נוער, מעבר חדר ההורים לקומת הכניסה, כשהילדים גדלים וההורים מעוניינים לעבור לחלק אחר של הבית וכן הלאה. מאחר ורכישת בית, שיפוצו וגם עיצובו אינם עסק זול, מוטב לחשוב בראיה לעתיד, אשר תאפשר לבית, להתאים לכם גם בעוד עשור או שניים, ולא רק לשנים הקרובות. גדולתו של אדריכל/הנדסאי אדריכלות המתמחה בתכנון בתים פרטיים, היא ביכולתו לסייע לכם להתכונן לעתיד.

אדריכלות בתים פרטיים | ליאת באר

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים