אדריכלות בתים פרטיים בהתאמה עם בעלי הבית

אדריכלות בתים פרטיים היא למעשה תכנון המבנה של הבית, בהתאם לדרישות ולבקשות ספציפיות של הלקוח, או עריכת שינויים , שבירה ועיצוב מחדש של המבנה. מה בין מהנדס, אדריכל ומעצב פנים? מה מקומו של האדריכל בקביעת המראה הסופי של הבית? היכן ניתן לקבל שירותי אדריכלות איכותיים ברמה גבוהה?

מהנדס, אדריכל / הנדסאי אדריכלות ומעצב

תכנון בתים איננו עניין פשוט, לא כל שכן כשמדובר בבתים פרטיים. עם השנים השתרשה התובנה שבתים פרטיים אינם חייבים להיות בעלי מבנה סטנדרטי וצורה אחידה, אלא יכולים להיות ייחודיים, ולשקף במראה הבית ובחומרים שמהם הוא עשוי את הנטיות הספציפיות של בעלי הבית. האדריכל/הנדסאי אדריכלות, אמון על תכנון הבית והקניית המבנה הספציפי שלו על פי הדרישות ועל פי הסיכומים בינו לבין בעלי הבית. עם זאת, אדריכלות בתים פרטיים טעונה, אישור מחלקת ההנדסה בעירייה / מועצה אשר כפופים לחוקי עזר עירוניים. האדריכל/הנדסאי אדריכלותמתכנן את המבנה וקובע מאילו חומרים הוא ייבנה, הקביעה הזאת טעונה, בסיכומו של עניין, אישור של מהנדס. גם אדריכל/הנדסאי אדריכלות וגם מהנדס חייבים להיות בעלי אישור לעסוק בתחום, מטעם הרשויות המוסמכות לכך במדינת ישראל.

אדריכלות בתים פרטיים והשפעתה על המראה הסופי

מעצב הפנים אמון על עיצוב החללים הפנימיים בבית, כמו עיצוב בית כפרי, תוך שהוא משתמש במבנה הבסיסי בחדר ומשנה אותו לצרכי העיצוב. למעצב אין סמוכות לערוך שינויים במבנה כלל ועיקר, אבל הוא יכול להשתמש באמצעים שונים לשינוי המראה שלו.

למעשה, האדריכל/הנדסאי אדריכלות הוא הדמות המרכזית המשפיעה על מבנה הבית. בבתים חדשים, האדריכל/הנדסאי אדריכלות, הוא המגיש את תכנית הבית לאישור הגורמים המוסמכים ברשות המקומית והאישור של התכנית כאמור הוא האישור המחייב בסיכומו של עניין.

אם אתם בונים בית חדש, או מעוניינים לעצב מחדש את הבית הקיים, זה המקום הנכון עבורכם. משרדה של ליאת באר אדריכלות ועיצוב פנים מתמחים בנושא תכנון אדריכלות בתים פרטיים ומסייעים ללקוחות המעוניינים בכך בעיצוב הבית בהתאמה לצרכים, לדרישות ולטעם האישי שלהם. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד ראשון לבית חדש, מעוצב ומותאם היטב לדרישות. בעת ביצוע עבודות הבניה או השיפוץ חשוב לעבוד עם קבלן רשום ברשם הקבלנים

אדריכלות בתים פרטיים

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים